петък, 25 януари 2008 г.

Ve-e-ry matrix


*To protect the world from devastation !
To unite all peoples within our nation!
To denounce the evils from truth and love !
To extend our reach to the stars above!
Team Rocket blasts over with the speed of light !
Surrender now or prepare to fight !
that's right .

Сериозно , вижте на какво учат децата ! После защо сме били смахнати , деградирали дегенерати и как ни било малоумно поколението ...... еми извинете тва детско със тия черни буквички мъдри го даваха всеки ден по едно време после му повториха всичките серии още 5-6 пъти .... това в комбинация със периодичните дни на интензивен разпад на радиоактивните елементи останали от Чернобил ... ето го моето научно обяснение за всички които мрънкат или виждат в иначе така красивата ни деградация нещо апокалиптично.Мама така каза .Мама знае . Мама има учебник по радиохимия .Любимата книга на мама е "Лъчи струят от пепелищата".Мама може би е терорист .
Първо се разпада радиоактивния цезий , не ме гледайте тъпо , тия работи ви ги казвам за да не се чудите кво става като избухне АЕЦ "Белене" първият ден тряа да се къпем колкото можем повече щото после цезия ще се пропие във водоемите .И после всички ще умрем , каза мама . Мама има учебник по радиохимия .
В осми клас всеки петък след училище се напивахме на кучета със текила.Сигурно тогава се е разпадал урана ... ор самфинг ... няколко години по късно , ретрото и *станиолената* мода се борят в нашите сърца и умове и косвено в белите/черните ни дробове , ако матрицата се случваше през 1975-6 аз щях да съм с кодово име Мео и да се разхождам в шлифер нюанс екрю със етикет "комсомолец исперих" и очила с червени рамки и лепенка на сърчице с надпис бюти в горния ъгъл на едното стъкло ! Вие не ме разбирате . Никой не ме разбира . Аз съм infj ...само 2 % от света знаят какво е . Майка Тереза , Ганди , Емили Бронте и аз . Тва е всичко . Няма друго . цък.

Няма коментари: