събота, 12 януари 2008 г.

силк енд сайънайд

Мдам ... Неополд и Кранк май ще трябва малко да почакат. Разбирате,поради деликатното,поетически -мазохистично и депресиращо гениалното състояние на тяхната трансцедираща във всички епохи на времето и всички ъгли на пространството природа ,тези две очарователни прояви на божествения разум ( доколкото разбира се божествения разум гледа ве ес телешоп и си пие кафето докато доизкусурява параметрите им ) ,уви не могат да бъдат описвани и просто ей така някак си налии .

Затова пък ще ви разкажа за връзката между лилавите ризки с якички и световната конспирация за контрол над ума .

Мислите си че сега ще ви кажа как всичко е конспирация , еврейска пропаганда и извънземните са идвали на земята . Мне , спокойно аз прегръщам постмодернистичната посредственост и безнравственото опустошение на моята гледаща американски сапунени серияли и използваща соушъл нетуърк профили за да показва свои снимки на себе си същност .С други думи аз съм идиот който има тълковен речник до монитора - не ми вярвайте . Вярвайте на великите хора които мислят велики системи за мотивация и себепреоткриване .Подсъзнанието може всичко , братлеее ... "Със парашут до Нирвана " ...."Със сноуборд до Шангри ла " ...... бе я бегайте бе рапони просветлени , аз си гледам всяка сряда сериял където има 3 главни женски персонажа които в рамките на 40 минути се преобличат в минимум седем тоалета ,ходете си играйте танца на планетите и огъвайте лъжици и континиуми със ума си , не ме занимавайте с глупости .
Вчера гледах лекция на дебел космат изверг във ефирна и внушаваща метафизически респект лилава тениска който твърдеше че всички сме програмирани , на всички нас ни управляват умовете , Те са измислили спина , Те са помогнали на нацистите да си изкопаят некви тунели които почват под Антарктида и свършват одвъд времето и пространството и там да си сложат всичката апаратура и база данни за контрол над умовете на всичкото роми по всичкия бял грешен свят .Те ,братлее даже са превърнали няква нищо неподозираща девойка Джесика незнам си коя си , във Кенди Джоунс - пин-ъп девочка чиито постер е служел за масово "вдъхновение" на войниците във Виетнам и чрез този постер Те са управлявали умовете им .... даа братлее таааакаааа еее ( представете си всичко казано до тук с интонацията на професор Вууууучков )
Може би не разбирате или не искате да разберете- казва чичката в лилавата тениска ,
еми сори батка не можем да разберем не всички имаме тоя късмет да сме програмирани да тежим триста кила , да имаме косми по гушата и да фасцинираме до етап втечняване на мозъка бедните нещастни заботени програмирани както от илюминатите така и от нацистите мизерно прахосващи своето съществуване ботове .
Религиите братлее ти контролират ума също и те заботват ,чрез страха,вината и кодовите думи в литургиите .... ейччшш алоу тва да ти не е матрицата бе брат ми , моя бог е готин ,казва се Джизъс и е умрял за да може такива дебелаци в лилави ризки да не трябва да се сблъскват със сложността на необятната вселена и смисъла на .... незнам ... акъла брат,не става само със конспирация и пропаганда ... трябва и акъл ( бе деа ! )
Затворете този блог , изгасете си компютъра и после му изяжте всичките платки и неща - и О ЧУДО .... НЯМА ДА СТЕ ПОВЕЧЕ БОТ ..... ще припкате свободно из зелените ливадки със сини метличинки и червени макчета ! чичката каза че ако нещо се повтори три пъти то ви активира съзнанието и мозъкът изригва на макс .... така че повтаряйте след мен
АЗ СЪМ ИДИОТ
АЗ СЪМ ИДИОТ
АЗ СЪМ ИДИОТ
изн'т дат сууиит.

Няма коментари: